lillamammabitchen

Alla inlägg den 17 januari 2012

Av LillamammaBitchen - 17 januari 2012 20:07

Jag har fått blogg award, från lilla Pys 

Så TACK SÅ MYCKET LILLA PYS! Helt underbart det finns någon bland mina få läsare som tycker om det jag skriver  .


Då ska jag föra den awarden vidare till 5 andra andra bloggar och hoppas att de finner glädje i att oxå få veta att de har fina och underbara bloggar  

  Kadri  

  Katri  

     Elin 

  Tina  
  Therese  



Det man ska göra när man har fått denna awarden är att tacka den som är gett den till en (Alltså, alla ni ska AVGUDA MIG!!!!), Sen föra den vidare till ytterligare 5 bloggar (Alltså INTE till mig igen). 


Nu ska denna bitchen krypa ner i soffan igen, är hemma inatt pga att min näsa extraknäcker som ett extra kraftverk inom vattenfallskoncernen och min hjärna har hyrt ut sig till ett par tusen myror. Orken i min kropp har rymt till någon annan, jag bara nyser och fryser och är konstant TÖRSTIG! 


  /// LillamammaBitchen 

 





Ovido - Quiz & Flashcards