lillamammabitchen

Direktlänk till inlägg 2 februari 2012

HELG!

Av LillamammaBitchen - 2 februari 2012 23:38

Nu är det HELG! Så underbart. Och så är det kalas i helgen oxå, alltid lika gött att få åka och äta tårta, ÄLSKAR tårta och det bästa är att jag kan äta hur mycket som helst utan att det syns på mig. Mer än lite grädde runt munnen, men men ingen är perfekt, men jag är bra nära  


Sen har jag hittat en blogg om spöken   eller nja, andligheter kanske man ska kalla dem. Jag tror STENHÅRT på att det finns saker omkring oss som vi inte kan se, men jag väljer att inte gå in på det mer ikväll, eftersom jag vill gärna kunna somna ikväll. 


Så nu gör vi alla som N och drar på oss huvudetskyddet och rusar in i helgen   



  /// LillamammaBitchen       

 
 
Spirit

Spirit

3 februari 2012 09:59

Hejsan
Vilken fin sida du har, verkligen. Och så roligt med lite kalas i helgen o goda bakverk, kan det bli bättre?
Idag har jag lagt upp ett pinfärskt avsnitt av Ghost hunters där du kan höra en liten flicka prata o en en man vissla, från andra sidan.. vackert värre.Tack för att du nämnde min blogg på din sida. Ha en finfin dag. //S

http://www,mosthaunted.bloggplatsen.se

LillamammaBitchen

3 februari 2012 18:22

Jag klara inte av att kolla på sådant när det har blivit mörkt. Får kolla det imorgon på morgonen ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av LillamammaBitchen - 23 juni 2014 11:44


Hallo alla! Det var ett tag sedan jag var här och skrev. Men blogglusten har funnits, det kan jag lova. Var bara jag som hade glömt lösenordet. Ibland är jag lite orolig för mig och mitt minne. Jag kan glömma saker väldigt fort, typ samma sekund som...

Av LillamammaBitchen - 7 juni 2014 20:33


Fullt ös medvetslös! Det är väl så man kan sammanfatta Ns dag idag. Jag har haft en allmän "orkar-inte-göra-något-dag" idag. Vet ej vad det beror på! Det har känts som om jag har varit bakfull, men jag har inte ju inte druckit något starkare än redbu...

Av LillamammaBitchen - 5 juni 2014 19:39


*GÄÄÄÄÄSSSSSSSSP* här sitter man i bilen efter att ha spenderat på tok för mycket pengar ( enligt mig ) inne det stora varuhuset som många vallfärdar till, även vi tydligen. De flesta, normala människor ÄLSKAR att åka hit medan jag ( den onormala män...

Av LillamammaBitchen - 25 april 2014 18:28

Tjohooo då har det varit helg i några timmar :). Än så länge har jag bara hunnit fira in helgen med att städa undan påsken. Men det är ju alltid något :). Denna helgen så ska det bakas och förberedas lite för Ns 4 års kalas den 1 maj :). Bara att ins...

Av LillamammaBitchen - 20 april 2014 00:10


Hoho! Nu har påskafton gått över till påskdagen. Men det känns likadant som det gjorde för ett tag sedan. jag är bara lite tröttare nu. Apropå trött. Snacka om att ungarna har varit trötta i flera dagar nu. På kvällen slltså inte på dagarna. Kan det ...

Ovido - Quiz & Flashcards