lillamammabitchen

Direktlänk till inlägg 26 mars 2012

Måndagslista

Av LillamammaBitchen - 26 mars 2012 09:49

Hos Isacsmamma hittade jag förra veckan en måndagslista. Hon skriver varje måndag om saker hon är tacksam för. Jag tänkte att jag skulle göra detsamma. Kanske blir måndagarna lättare att tas med då? Jag vet inte men det är värt ett försök  


Denna måndagen är jag tacksam för: 

  • För att min son fortfarande sover, trots att klockan är 09:52. Det är inte ofta det händer men ibland tar han sig en redig sovmorgon. 
  • För den underbara helgen jag har haft denna helgen. Det har varit sol, det har varit mycket utevistelse och grillning, sådant är bara underbart. 
  • Att jag och P blev sams innan hon åkte till sin pappa igår. Hon var i någon konstig fas igår och kallade för rastlöshet medan hon gick och retade sin bror till vansinne. 
  • För att jag träffade en sådan trevlig person igår på min promenad med barnen och Ludde som gav mig lite råd om hur man tar hand om chinhuahua. Har inte en aning om vad kvinnan hette men trevlig det var hon!
  • Jag är tacksam för att städféerna inte dök upp under natten så att jag har något att sysselsätta mig med medan jag går och väntar på att mina två grabbar ska vakna  
  • Att man kan gilla LillamammaBitchensblogg på fejjan, klicka HÄR för att komma dit. Gillar ni sidan oxå så har jag mer att tacksam för.  
  • Sist men inte minst, Ludde har inte bajsat inne på natten nu på ca en vecka. UNDERBART!!! 
Idag skiner solen där ute igen. Nu ska vi se vad vi kan hitta på med denna dagen  
  /// LillamammaBitchen  

 

 
 
Johanna

Johanna

26 mars 2012 13:16

Det är bra och göra såna listor tror jag, man får tänka till och uppskatta saker ting bättre.

Tack så mycket, är nöjd med bilderna :)

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av LillamammaBitchen - 23 juni 2014 11:44


Hallo alla! Det var ett tag sedan jag var här och skrev. Men blogglusten har funnits, det kan jag lova. Var bara jag som hade glömt lösenordet. Ibland är jag lite orolig för mig och mitt minne. Jag kan glömma saker väldigt fort, typ samma sekund som...

Av LillamammaBitchen - 7 juni 2014 20:33


Fullt ös medvetslös! Det är väl så man kan sammanfatta Ns dag idag. Jag har haft en allmän "orkar-inte-göra-något-dag" idag. Vet ej vad det beror på! Det har känts som om jag har varit bakfull, men jag har inte ju inte druckit något starkare än redbu...

Av LillamammaBitchen - 5 juni 2014 19:39


*GÄÄÄÄÄSSSSSSSSP* här sitter man i bilen efter att ha spenderat på tok för mycket pengar ( enligt mig ) inne det stora varuhuset som många vallfärdar till, även vi tydligen. De flesta, normala människor ÄLSKAR att åka hit medan jag ( den onormala män...

Av LillamammaBitchen - 25 april 2014 18:28

Tjohooo då har det varit helg i några timmar :). Än så länge har jag bara hunnit fira in helgen med att städa undan påsken. Men det är ju alltid något :). Denna helgen så ska det bakas och förberedas lite för Ns 4 års kalas den 1 maj :). Bara att ins...

Av LillamammaBitchen - 20 april 2014 00:10


Hoho! Nu har påskafton gått över till påskdagen. Men det känns likadant som det gjorde för ett tag sedan. jag är bara lite tröttare nu. Apropå trött. Snacka om att ungarna har varit trötta i flera dagar nu. På kvällen slltså inte på dagarna. Kan det ...

Ovido - Quiz & Flashcards