lillamammabitchen

Alla inlägg den 8 juni 2011

Av LillamammaBitchen - 8 juni 2011 21:31

Jajemen, idag har man vaknat tidigt. En hel kvart tidigare än igår. Idag vaknade ( eller rättare sagt blev väckt av väckarklockan) jag redan kvart över fyra. Hela hemmet låg i tystnad då, inte ens en bil åkte förbi under tiden jag tog morgonciggen på balkongen. Deg var så tyst och lugnt att jag blev sittade sär en stund efter att jag hade fimpat. Men inte ska slappande löna sig,,, mitt slappande ledde till lite stress. Ville ju komma iväg itid. Jobbet var lite svalare idag men ändå svettigt. Jag avskyr känslan av veta att man ofrivilligt luktar svett. Men vad ska man göra? Kan ju inte precis jobba näck? Eller...? På jobbet så lyssnade jag på radion. På nyheterna så pratade de om en artikel i DN som handlade om att det aldrig har har varit så lätt att vara man som det är idag. Mannen i hushållet behöver inte ta några beslut, det gör kvinnan åt honom, hans jobb är bara att följa order. Hahaha.... Om det bara hade varit så lätt. Fast nu ska jag inte gnälla för mycket, min sambo har dammaugit och skurat idag medan jag och N var och fikade med några av mammorna i mammagruppen. Näääää.... Nu ska jag nog sova så att jag orkar med morgondagens bastupass på 8 timmar.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Bloggar om livet som mamma till mina två underbara ungar, Philippa, P i bloggen, och Noel, N i bloggen.
Älskar att fotografera och leka i PhotoShop. Bloggningen sker när det finns tid över för det :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards